Kategooriad

Meie e-pood töötab kõige töökindlamalt järgmiste interneti brauseritega:Chrome, Mozilla Firefox ja uuemate Internet Exploreri versioonidega (alates 9.0)

1. Üldsätted

1.1 Käesolevad tellimistingimused kehtivad Eemeli AS (edaspidi „Eemeli“) veebipoe leheküljelt www.eemeli.ee tellitud kaupade (edaspidi nimetatud „kaup/kaubad“) ostumüügilepingutele (edaspidi „Leping“), mis sõlmitakse Eemeli ja kaupa telliva isiku (edaspidi „Tellija“) vahel käesolevate tingimuste kehtivuse ajal.

1.2 Eemeli jätab endale õiguse muuta tellimistingimusi ja hinnakirja, tulenevalt teenuste arendamisest ning kaupade sortimendi täiendamisest.

1.3 Veebipoes tellimuse vormistamisega kinnitab Tellija, et on nõus tellimistingimustes tooduga ning kohustub neid täitma.

1.4 Veebipoe hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu. Tellimiskeskkonnas märgitud kaupade hinnad ei sisalda postikulu.

1.5 Eemeli jätab endale õiguse korrigeerida kaupade hindu.

1.6 Ostujuhend on käsitletav käesoleva lepingu lisana.

2. Ostu sooritamine

2.1 Tellija ostukorv luuakse hetkest, mil ta on vajutanud nupule „Lisa ostukorvi“ , seejärel on võimalik jätkata toodete sirvimist, muutmist ja lisada veel tooteid ostukorvi või vormistada ost.

2.2 Ostukorvis olevaid tooteid võib korduvalt vaadata klikkides juba ostukorvis olevate toodete nimele. Tooteid saab ostukorvist eemaldada või muuta nende koguseid.

2.3 Peale tellimuse esitamist saab Tellija arve e-mailile ja võimaluse tellimuse eest tasuda koheselt  pangalingi (SEB, Swedbank) kaudu või muul Tellijale sobival viisil (näiteks pangakontoris, internetipangas). Kui ostu vormistamisel kauba eest koheselt ei tasutud, siis ettemaksuarve maksetähtaeg on 3 tööpäeva. Juhul, kui selle aja jooksul jääb arve tasumata, loetakse tellimus automaatselt tühistatuks.

2.4 Tellimuse eest on võimalik tasuda ka krediitkaardiga, mis tähendab makse sooritamist läbi Nets Estonia keskkonna. Tehingu sooritamise käigus suunatakse klient automaatselt Nets Estonia makselehele, kus on vajalik sisestada kaardi number, selle kehtivusaeg ja turvakood (CVV-Card Vertification Value) ning oma nimi. Kliendile kuvatakse kinnitus tehingu kohta. Kliendi andmed säilitatakse samuti Nets Estonia keskkonnas ning Eemelil puudub juurdepääs kliendi täielikule kaardinumbrile.

2.5 Kauba ostu-müügi leping loetakse sõlmituks ja tellimus täidetakse ajast, kui Tellija on peale tellimuse esitamist 3 tööpäeva jooksul arve tasunud Eemeli arvelduskontole.

2.6 Kuni arvesumma Tellijapoolse täieliku tasumiseni kuulub kaup arve esitajale.

3. Kohaletoimetamine ja kauba kättesaamine

3.1 Tellija saab valida kauba kohaletoimetamise Eestis veebipoes etteantud kohaletoimetamise viiside hulgast ja Tellija poolt veebipoes tellimuse esitamisel sisestatud saaja aadressile.

3.2 Kauba kohaletoimetamiseks on võimalik valida Itella SmartPosti ja Omniva kulleri, Omniva pakipoodi, DPD pakipoodi ja DPD kulleri teenuste vahel.

3.3 Võimalik on ka ise kauplusesse kaubale järgi tulla. Kauplusesse järgitulemisel saatmiskulud puuduvad.

3.4 Omniva kuller teenuse korral saadetakse kaup Tellija poolt määratud saaja aadressile. Lunapakk Omniva kulleriga väljastatakse saajale tema elu- või asukohas allkirja vastu.

3.5 Itella SmartPostiga saatmise korral saadetakse pakk lähimasse Itella SmartPosti pakiautomaati.

3.6 Postikulu maksumuse suurus sõltub Tellija poolt tellimuses märgitud kohaletoimetamise viisist ning kauba kaalust/suurusest ning on koheselt nähtav tellimuse vormistamisel.

3.7 Omniva pakipoodi saatmise korral saadetakse pakk valitud Omniva pakiautomaati.
3.8 DPD pakipoodi saatmise korral saadetakse pakk valitud DPD pakiautomaati.
3.4 DPD kuller teenuse korral saadetakse kaup Tellija poolt määratud saaja aadressile.

4. Tellimisaeg

4.1 Tellimus täidetakse ja postitatakse peale arve täielikku tasumist hiljemalt 3 tööpäeva jooksul.

4.2 Tellimuse täitmise tähtaeg võib viibida juhul kui kaup on laost hetkel otsas. Vastasel korral võetakse Tellijaga ühendust telefoni või e-posti teel.

5. Pretensiooni esitamine ja kaupade tagastamine

5.1 Kõikidele www.eemeli.ee veebipoest ostetud kaupadele kehtib lepingust taganemise õigus 14 päeva (va.toodetele, mis on lõigatud vastavalt kliendi soovile). Tellijal on õigus tagastada kaup 14 päeva jooksul alates kauba üleandmisest (tagastatav kaup ega pakend ei tohi olla rikutud). Selleks peab Tellija tegema vastavasisulise avalduse (avalduse tüüpvorm https://www.riigiteataja.ee/aktilisa/1030/1201/4001/JM_m41_lisa1.pdf ) e-maili teel tairi@eemeli.ee  Tellijale saadetakse kinnitus taganemisavalduse kättesaamise kohta. Tellija on kohustatud kauba tagastama Eemelile 14 päeva jooksul taganemisavalduse tegemisest.

5.2 Raha tagastatud kauba eest kantakse samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse saamisest. Kui Tellija on valinud Eemeli poolt pakutud kõige odavamast tavapärasest kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Eemeli Tellijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulud.

5.3 Tagastamisega seotud kulud kannab Tellija, va.juhul, kui tagastamisele kuuluv kaup ei vastanud tellitule, siis tasub kulud Eemeli.

5.4 Vastavalt Võlaõigusseaduse § 218 lg 2 on Tellijal õigus kaubanõuetele mittevastavuse või puuduste korral esitada pretensioon 2 aasta jooksul alates kauba kättesaamisest, sellest 6 esimese kuu jooksul tekkinud defekti puhul eeldatakse, et see oli olemas ostmise momendil ning defekti iseloomu peab välja selgitama Eemeli.

5.5 Kui defekt on tehnoloogilise iseloomuga, siis võib Tellija nõuda toote parandamist ning parandamise võimatuse või ebaefektiivsuse korral toote asendamist nõuetele vastava toote vastu. Tootel esmakordse defekti esinemisel on õiguskaitsevahendi valimise (kas parandada või asendada) õigus Eemelil. Kui asja parandamine või asendamine mõistliku aja jooksul ei ole võimalik, on Tellijal õigus Lepingust taganeda või Leping üles öelda. Kui defekt esineb teistkordselt, on õiguskaitsevahendi valimise õigus Tellijal, sealhulgas on Tellijal õigus Lepingust taganeda või Leping üles öelda. Nõuetele mittevastava kauba tagastamise korral kantakse kauba ja saatekulu eest tasutud summa ja saatekulu samale arvelduskontole, millelt tasuti kauba eest, viivitamata kuid mitte hiljem kui 14 tööpäeva jooksul alates kauba kättesaamisest Eemeli poolt.

5.6 Ootamatu defekti ilmnemisel peab Tellija hiljemalt 2 kuu jooksul peale defekti ilmnemist saatma vastavasisulise kirjaliku teate Eemelile. Ilma mõjuva põhjuseta nimetatud tähtajal ilmnenud defekti kohta mitte teatamise korral ei ole Tellijal õigus Teenuse osutajalt nõuda toote parandamist ega asendamist. Saadetav teade peab sisaldama arve numbrit, kaebuse esitamise kuupäeva, Eemelile esitatavat nõuet ja defekti kirjeldust.

5.7 Kõik pretensioonid vaadatakse läbi ja Tarbijaga võetakse ühendust esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates pretensiooni kättesaamisest.

6. Lepingust taganemis ja/või ülesütlemistingimused

6.1 Tulenevalt tellimuse täitmise protsessist on Tellijal õigus lepingust taganeda 24 tunni jooksul arvestades ostu-müügi lepingu sõlmimisest, teatades oma otsusest Eemelile kirjalikult e-maili teel (tairi@eemeli.ee). Tellimuse tühistamisel tuleb kindlasti teatada arve number, mida soovitakse tühistada.

6.2 Tellija soovil Lepingust taganemisel, tagastab Eemeli Tellijale kauba eest tasutud summa ja saatekulu samale arvelduskontole, millelt Tellija tellimuse eest tasus. Tagastamisele kuuluva summa tagastus sooritatakse Eemeli poolt viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul Lepingust taganemise kirjaliku avalduse kättesaamisest.

6.3 AS Eemelil on õigus Lepingust taganeda või Leping üles öelda, juhul kui tellitud kauba varud on ammendunud või kui tehnilise või muu eksimuse tõttu on veebipoe leheküljel www.eemeli.ee kuvatud valed hinnad.

6.4 Tellijat informeeritakse Lepingust taganemisest või selle ülesütlemisest viivitamata kas telefoni või e-posti teel. Tellija tasutud ettemaksed tagastatakse sel juhul viivitamatult, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul alates taganemisavalduse esitamisest, samale arvelduskontole, millelt Tellija kauba eest tasus.

7. Isikuandmete kogumine ja kasutamine

Veebipoe www.eemeli.ee isikuandmete vastutav töötleja on AS Eemeli  (registrikood 10176674) asukohaga Pargi 27A, Jõhvi, 41537, tel 337 2670, e-kiri info@eemeli.ee .

 

7.1 Milliseid isikuandmeid töödeldakse 

-        nimi, telefoninumber ja e-posti aadress;

-        kauba kohaletoimetamise aadress;

-        pangakonto number;

-        kaupade ja teenuste maksumus ja maksetega seotud andmed (ostuajalugu);

-        klienditoe andmed.

 

7.2 Mis eesmärgil isikuandmeid töödeldakse

Isikuandmeid kasutatakse kliendi tellimuste haldamiseks ja kauba kohaletoimetamiseks.

Ostuajaloo andmeid (ostu kuupäev, kaup, kogus, kliendi andmed) kasutatakse ostetud kaupade ja teenuste ülevaate koostamiseks ning kliendieelistuste analüüsimiseks.

Pangakonto numbrit kasutatakse kliendile maksete tagastamiseks.

Isikuandmeid nagu e-post, telefoni nr, kliendi nimi, töödeldakse selleks, et lahendada kaupade ja teenuste osutamise seonduvaid küsimusi (klienditugi).

Veebipoe kasutaja IP-aadressi või teisi võrguidentifikaatoreid töödeldakse veebipoe kui infoühiskonna teenuse osutamiseks ning veebikasutusstatistika tegemiseks.

 

7.3 Õiguslik alus

Isikuandmete töötlemine toimub kliendiga sõlmitud lepingu täitmise eesmärgil.

Isikuandmete töötlemine toimub juriidilise kohustuse täitmiseks (nt raamatupidamine ja tarbijavaidluste lahendamine).

 

7.4 Vastuvõtjad, kellele isikuandmed edastatakse

Isikuandmed edastatakse veebipoe klienditoele ostude ja ostuajaloo haldamiseks ja kliendiprobleemide lahendamiseks.

Nimi, telefoninumber ja e-posti aadress edastatakse kliendi poolt valitud transporditeenuse pakkujale. Kui tegemist on kulleriga kohale toimetatava kaubaga, siis edastatakse lisaks kontaktandmetele ka kliendi aadress.

Isikuandmeid võidakse edastada infotehnoloogia teenuste pakkujatele, kui see on vajalik veebipoe funktsionaalsuse või andmemajutuse tagamiseks.

 

7.5 Turvalisus ja andmetele ligipääs

Isikuandmeid hoitakse Elkdata OÜ serverites, mis asuvad Euroopa Liidu liikmesriigi või Euroopa Liidu majanduspiirkonnaga liitunud riikide territooriumil. Andmeid võidakse edastada riikidesse, mille andmekaitse taset on Euroopa Komisjon hinnanud piisavaks ning USA ettevõtetele, kes on liitund andmekaitse kilbi (Privacy Shield) raamistikuga.

Juurdepääs isikuandmetele on veebipoe töötajatel, kes saavad isikuandmetega tutvuda selleks, et lahendada veebipoe kasutamisega seonduvaid tehnilisi küsimusi ning osutada klienditoe teenust.

Veebipood rakendab asjakohaseid füüsilisi, organisatsioonilisi ja infotehnilisi turvameetmeid, et kaitsta isikuandmeid juhusliku või ebaseadusliku hävitamise, kaotsimineku, muutmise või loata juurdepääsu ja avalikustamise eest.

Isikuandmete edastamine veebipoe volitatud töötlejatele (nt transporditeenuse pakkuja ja andmemajutus) isikuandmete töötlemine toimub veebipoe ja volitatud töötlejatega sõlmitud lepingute alusel. Volitatud töötlejaid on kohustatud tagama isikuandmete töötlemisel asjakohased kaitsemeetmed.

 

7.6 Isikuandmetega tutvumine ja parandamine

Isikuandmetega saab tutvuda ja teha parandusi veebipoe kasutajaprofiilis. Kui ost on sooritatud ilma kasutajakontota, siis saab tutvuda isikuandmetega klinditoe vahendusel.

7.7 Nõusoleku tagasivõtmine

Kui isikundmete töötlemine toimub kliendi nõusoleku alusel, siis on kliendil õigus nõusolek tagasi võtta teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

 

7.8 Säilitamine

Veebipoe kliendikonto sulgemisel kustutatakse isikuandmed, va juhul kui selliseid andmeid on vaja säilitada raamatupidamise jaoks või tarbijavaidluste lahendamiseks.

Kui veebipoes on ost sooritatud ilma kliendikontota, siis säilitatakse ostuajalugu kolm aastat.

Maksetega ja tarbijavaidlustega seotud vaidluste korral säilitatakse isikuandmed kuni nõude täitmiseni või aegumistähtaja lõpuni (kolm aastat).

Raamatupidamise jaoks vajalikud isikuandmed säilitatakse seitse aastat.

 

7.9 Kustutamine

Isikuandmete kustutamiseks tuleb võtta ühendust klienditoega e-posti teel. Kustutamistaotlusele vastatakse mitte hiljem kui kuu aja jooksul ning täpsustakse andmete kustutamise perioodi.

 

7.10 Ülekandmine

E-posti teel esitatud ülekandmise taotlusele vastatakse hiljemalt kuu aja jooksul. Klienditugi tuvastab isikusamasuse ja teavitab ülekandmisele kohalduvatest isikuandmetest.

 

7.11 Otseturustusteated

E-kirja aadressi ja telefoninumbrit kasutatakse otseturundusteadete saatmiseks, kui klient on andnud vastava nõusoleku. Kui klient ei soovi saada otseturustusteateid, siis tuleb valida e-kirja päises vastav viide või võtta ühendust klienditoega.

Kui isikuandmeid töödeldakse otseturunduse eesmärgil (profileerimine), on kliendil õigus oma isikuandmete nii algse kui ka edasise töötlemise, sealhulgas otseturundusega seotud profiilianalüüsi tegemise suhtes igal ajal vastuväiteid esitada teavitades sellest kliendituge e-posti teel.

 

7.12 Vaidluste lahendamine

Isikuandmete töötlemisega seotud vaidluste lahendamine toimub klienditoe vahendusel e-kiri info@eemeli.ee, tel 337 2670. Järelevalveasutus on Eesti Andmekaitse Inspektsioon (info@aki.ee).

8. Lõppsätted

8.1 Käesolevaid üldtingimusi puudutavad erimeelsused lahendatakse vastavalt Eesti Vabariigis kehtivatele seadustele.

8.2 Tarbija õigus pöörduda tarbijakaebuste komisjoni poole: Kui Veebipood on keeldunud Tarbija kaebust lahendamast või Tarbija ei ole nõus Veebipoe pakutud lahendusega ja leiab, et on rikutud tema õigusi või kahjustatud tema huve, võib Tarbija esitada kaebuse tarbijakaebuste komisjonile Tarbijakaitseameti kaudu või kohtule. Komisjoni pöördumine on tarbijale tasuta ning tehingu väärtus peab olema üle 20 euro. Tarbija võib esitada kaebuse ise või esindaja kaudu. Tarbijakaitse komisjoni andmed on toodud Tarbijakaitseameti kodulehel, Euroopa Liidu liikmesriikides tekkivate probleemide lahendamiseks pöörduda Euroopa Liidu tarbijate Nõustamiskeskusse. 


Ostukorv:  

Tooted puuduvad

Saatmine 0,00 €
Kokku: 0,00 €

Kassasse

Uudiskiri